2013年9月24日 星期二

奶黃餡製作 (內附食譜)





每年中秋節前後,韋太個人網站都突然多左好多人流覽 ? 原因係每逢過節,每位朋友都會親自製作特色美食去應節。講到插尋食譜及影片製作,插尋到韋太的機會都好大。
以往所有影片製作,韋太都係要分段自拍及上載。上載一段很短的影片,都要花上成 5-6小時去 up-load, 邊個會有時間去等......
而家韋大少爺大個仔啦.. 而且佢一向都在學校幫手學剪片。加上早前換左部超級電腦給他,叫佢幫手將幾段片剪埋做一輯,方便大家收看。而且用佢部機 UP-LOAD 去 YOU-TUBE, 幾百MB 都唔使幾分鐘。
所以,大家真係要多謝大少爺幫手,
才可以一TAKE 過看片。

奶皇餡 
材料    :  (@ 32克/粒 – 16粒) 
A)  吉士粉     60 克    +   奶粉  40 克  +  砂糖   100 克  
B)  棷漿      130 克    +    花奶  80 克
C)  雞蛋        2隻   
D)  牛油溶液   30 克


製 法 :
1. 將A)-C)順序加入盆內拌勻至沒有粉粒狀,然後加入牛油溶液拌勻,放入巳掃油       的蒸碟上, 大火蒸約 7-8分鐘至熟。
2. 將巳蒸好的粉糰放涼一會 (大約20-25分鐘),然後放入雪櫃急凍3-5分鐘。
3. 將粉糰放在檯上,用手搓揉成光滑粉糰,然後將餡料平均分成等份備用。





多謝各位 Fans 支持 ! 



[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁
請大家入去按 [Like]



沒有留言:

張貼留言