2015年4月22日 星期三

我家私房菜-(214) 肉醬意粉



現今香港通貨膨漲得嚇人,午餐出去食碟飯最平都要四

五拾元,而材料又愉雞唔足料,碗白飯細到減肥的女士

們可接受,若果是年青人或男士們,又點會吃得飽 ?



每星期我家總會有一天只得我和囝囝在家吃晚飯,


一般我都會吩咐工人姐姐唔好煮飯改吃簡單的粉麵。


而我們又喜歡吃有汁多的意粉,所以,她就最喜歡煮肉


醬意粉,因為材料簡單,只要將意粉烚熟,另用鍋煮好


肉醬,淋上意粉上就完成,是否簡單又容易做呢 ? 



大家都來試下啦 !


肉醬意粉-web



 每逢星期三韋太都會在 [經濟通] 副刊,

詳細製作過程及食譜巳登在 經濟通


[我家私房菜 ] 內,請入去 參觀。




韋太希望各位 Fans 及朋友多多支持,立即



一齊學習啦  ! 




經濟通繁體版 --> 請按呢到


 有 Facebook的朋友,快啲入去 [經濟通]

韋太主持的專欄內,按 [Like] 支持一下啦 ! 




[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁



請大家入去按 [Like]



沒有留言:

張貼留言