2019年2月28日 星期四

韋太烹飪教室-2月28日-13週年 紀念日!



今天228日,就是   [韋太烹飪教室] 成立13週年的紀日。

寫 Blog 可以寫足13年的時間,是需要有恆心及毅力才可以繼續編寫。多謝各位粉絲們的支持,才能堅持至今。

講真心說話,而家每個人用手機上網,乜都有得睇,要學野上 youtube 睇都有排睇,最緊要你有時間。叫人睇Blog 睇食譜又無片睇都好難.....

我自問都係越來越懶,無心去打理,只是每星期通知大家網上專欄食譜出左,希望大家繼續支持 ! 

我又唔識用新科技手機去自拍及剪片,不如留機會給其他人上位吧 !   我不是喜歡去爭取名利的人,食譜寫得好唔好,一定會有粉絲及讀者支持的 ! 

我的學習態度係 [學無止境],有機會仍然不停去學習,學到的知識一定與大家分享 ! 

踏入2019年,我仍希望能夠學多一些中藥保健知識,可以利用食療養生,減少病痛。

今年慶幸出版社支持,能夠讓韋太將所學到的知識與大家分享,現正籌備第14本個人創作食譜,希望大家支持 ! 

另外,有個好消息通知大家,韋太2012年出版的麵包書
[我愛手工麵包]將會在3月再版。這本書2015年賣完沒有再版,太多學生都想買,但因出版社話時代變左,2015出了另一新款麵包書,新手學麵包的當然想要買2012年的版本啦 ! 
因為內容豐富,每個學生都大贊及想擁有一本,希望大家留意3月會出版,我收到消息都會在臉書通知大家。





今年會再度推出韋太第14本個人創作中菜食譜,
將會在書展前推出,屆時第一時間會通知大家 ! 


請大家每日都留意韋太在Facebook 分享的信息 !

韋太在此多謝各位朋友、同學及粉絲們的支持,
我會持續進修,將我所學到的知識與大家分享 !


[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁


請大家入去Facebook 專頁 按 [Like]支持韋太 ! 



 

沒有留言:

張貼留言