2017年9月13日 星期三

我家私房菜 (339) : 瑤柱扒玉子豆腐


唔知大家偶然有無去街市買定一些玉子豆腐放在家中,
諗唔到煮乜時就自動加料?

以前我家間中都有買,真係好方便。
可惜,我家的老爺 (老公) 真麻煩,佢唔鐘意食豆腐,
但又食豆腐花??? 聽到呢款用蛋做 (但又無豆腐成份的
玉子豆腐,就怕了唔敢食…..
真係比佢激死….. 下次真係要講大話﹛話係將蒸完的水蛋 出圓形來做菜?

真係有十多年無買玉子豆腐,這樣有營養又方便及多人吃的玉子豆腐,又點可以唔用佢來做一兩道菜色介紹一下呢?

以前媽媽經常用瑤柱來煮餸或煲老火湯都加幾粒入去煲,話滋陰補腎。當我做了媽媽後,雖然至今仍記得媽媽說過的話,但都好少理會,因為十多年前一斤乾瑤柱都係二三百蚊斤,現在巳升價到成千克一斤,就算要煮,可能都要過時過節先煮。

其實巳是大錯突錯了原因是海產類產品,都有滋陰補腎作用,尤其女士們平日要多注意,否則當大家上了年紀時才發現睛朦、眼光及有黑眼圈時才去進補,倒不如提早做好預防哀老更加好 !


今期的配搭雖然好簡單,其實食療功效都有滋陰補腎作用,男女老少都適合






每逢星期三韋太都會在 [經濟通] 副刊,

詳細製作過程及食譜巳登在 經濟通

[我家私房菜 ] 內,請入去 參觀。

韋太希望各位 Fans 及朋友多多支持,立即


Click入去 [經濟通] 韋太主持的專欄參觀及一齊學習啦  ! 


經濟通繁體版 --> 請按呢到


 有 Facebook的朋友,快啲入去 [經濟通]


韋太主持的專欄內,按 [Like] 支持一下啦 ! 



[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁


請大家入去按 [Like]






 

沒有留言:

張貼留言