2021年3月24日 星期三

我家私房菜 (534) : 蜜糖鬆餅

2021年3月24日是「我家私房菜」專欄踏入十周年,韋太在此多謝各位讀者多年來的支持!這個專欄可以繼續寫下去,讓我與大家分享不同的美食。大家逢星期三都要留意專欄的食譜更新,記得讚好支持兼將食譜分享給朋友!

*************************************************************

 提起蜜糖鬆餅,大家都可能聯想到某大型快餐店的蜜糖鬆餅。因為大部份人吃過都讚好。抗疾期間,大家都盡量唔想出街,家長們每天都花盡心思去製作不同的茶點給小朋友吃,就算不懂如何製作,只要學識上網找尋食譜或視頻,只要跟到就做得到。但可惜大部份朋友都唔明白食材如果有偏差,做出來的製成品就會太濕或不鬆脆。

今期教授大家做的 [蜜糖鬆餅],唔使用打電器都做到,只要做之前大家先睇下韋太提示大家的小貼士,就能夠做到鬆脆的鬆餅啦




韋太主持的 [我家私房菜] 每周三會更新食譜,

每星期與大家分享煮食心得。

詳細製作過程及食譜已上載在經濟通網站,
韋太主持的專欄  [我家私房菜] 內。

請大家按以下連結查看。

查看食譜 --> 請按此



韋太希望各位 Fans 及 朋友日後繼續支持,

請即 Click入去 [經濟通] 網站按 [LIKE] 支持 ! 





[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁


請大家入去按 [Like]




沒有留言:

張貼留言