2015年3月18日 星期三

韋太私房菜 – 2014年3月18日 巳開幕了 !

大家可能會覺得奇怪韋太點解又開網站而且又改埋名?
其實韋太開設 [韋太烹飪教室] 網站巳超過八年,一路都係用緊 Sinablog。
最近呢兩年 Sinablog成日有問題,網友留言或自己upload 資料成日都 Error。
但由於建立網站巳多年,要搬 Blog 都係唔簡單。往年 Yahoo Blog 關閂後,好多網友都各散東西。
最近才給韋太在 Facebook 上看到一個新網站 (其實此網站巳在去年9月巳開) 遇到一些曾認識的網友。所以,決定重新慢慢再重寫及建立一個完美的網站。

原有巳建立的網站當然仍然運作,韋太將會幾處走去更新資料,大家唔使擔心。
留言及交流最好在 [韋太私房菜] 網站呢邊會集中啲,請大家記底新網站及加入我的最愛啦 ! 
韋太私房菜網站:
http://irenechanwai.chiba78.com 



 [韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁


請大家入去按 [Like]


沒有留言:

張貼留言