2014年1月15日 星期三

2012 年 -蘋果日報 - [私家廚房] 製作花絮

原本今日韋太要教授賀年食品製作,但因為早前被蘋果日報記者的邀請,今天一早韋太專程由元朗趕去將軍奧廠房去拍攝賀年食譜製作。

今天一早就要準備布帶齊所有材料,9點幾就要出發前往 [私家廚房]。去到廠房都成11點,打點一齊後,等到 12:00就開始拍攝。

 

 順利地拍到 3點幾就算拍完食譜製作,最後最難的一關就係要韋太出鏡 面向鏡頭去

[背對白]。雖然只係短短的幾句說話,韋太都要 NG [N] 次才順利完成。成日食螺絲及太緊張.... 真係唔好意思啦 !

好采拍幾次後都能順利完成,如果唔係大家都無得收工啦 !

拍完都成 4點半,又要趕回返入元朗去同韋大少慶祝生日出去食晚飯。

食完返到屋企成個人都 [散晒] !

另外,上星期日,韋太都為蘋果日報副刊拍攝左四個食譜製作。不過食譜都會分幾次印出,到時有時間韋太再通知大家。

韋太的 [私家廚房] - Video 巳定在 1月30日 (星期一) 年初八播出,屆時就請各位入去看看韋太的健康菜色製作啦 !

[私家廚房]網站   --> 按此請入去看看先啦

 

 

沒有留言:

張貼留言