2014年10月8日 星期三

2011 年 - 鴻星秋冬臘味食譜推介 - (3) - 西蘭花雞粒蛋白炒鵝肝腸

用臘味做菜色其實只要配搭得好,加入少少都足夠提升餸菜的味道。
呢幾日韋太就不停去構思一些簡單又特別的臘味菜色,大家有興趣就一齊試下啦 !

 
 
西蘭花雞粒蛋白炒鵝肝腸
材料:
鵝肝腸  1條  
西蘭花  2 個
甘筍片   8-10 片  (隨意加入)
雞扖     1塊  (切粒)
蛋白     4個
鮮奶     2湯匙
蒜茸     1茶匙

雞肉調味料 :
砂糖  1/4 茶   雞粉 1/4 茶匙   生抽  2茶匙   粟米  1/2 茶匙 麻油 少許


做法 :
1.將鵝肝腸放在碟上,放入鑊內蒸約10分鐘,放涼後切幼粒,備用。
2.雞扖洗淨去皮,切粒,加入調味料醃15-30分鐘。
3.西蘭花切出小朵,洗淨。放入熱水內汆水4-5分鐘,盛起排放在碟上。
4.蛋白略打起,加入打白拌勻備用。
5.燒熱鑊落油1湯匙,加入雞粒大火煎1分鐘,然後反轉再煎至熟。將雞肉推撥一旁,將蒜茸加入炒香,加入鵝肝粒炒勻,盛起。
6.另起鑊落油1湯匙,將蛋白加入快手炒勻後收火,將雞肉粒加入炒勻,盛起放入西蘭花內,即成。





沒有留言:

張貼留言