2014年10月8日 星期三

2011 年 - 鴻星秋冬臘味食譜推介 - (4) - 腐皮魚肉臘腸卷

連月來每星期工作七天,沒有一天可以讓自己盡情去睡到夠才起床 ....
今日終於可以一覺睡到中午12:00才起床,真係感覺不同。
但係,一起身第一件事又走左去廚房準備今天要做的試菜材料,跟住又去影食物造型照片。
忙完一輪又趕住出街 .....
今日介紹呢個菜色係昨晚做的,因為今天放假,連晚飯都出街食,所以,回來才有時間再打食譜及出 post !
大家有時間入去看看啦 !

 

 
 腐皮魚肉臘腸卷
材料:
腐皮      1張 
鯪魚肉    300克
蔥粒     適量
臘腸     2條

魚肉調味料 :   胡椒粉 少許
做法 :
1.魚肉加入胡椒粉及蔥粒拌勻。
2.將腐皮剪開成 4份,只用兩份及將邊位硬皮剪去,用濕布蓋一會至軟身。
3.將一份腐皮放在檯上,將適量的魚肉平均抹上,放上臘腸一條,將兩邊的腐皮覆蓋或收入邊位蓋在魚肉表面,然後將臘腸卷慢慢收起成條狀。
4.放入蒸鑊內,大火蒸約15分鐘即成。
5.如想香口一點,可以將蒸好的臘腸卷,放入鑊內煎至表皮香脆。


小貼士 :
如想臘腸更軟身,可以預先蒸 10分鐘,然後才包入魚肉內,最後可以選擇不用蒸,改用鑊去將魚肉煎至熟透及香脆。




沒有留言:

張貼留言