2019年6月3日 星期一

韋太 2019 年 - 第14本個人食譜 - 6月1日出版左啦 !


  2018年懷胎至2019年,韋太的第14個 BB 終於在6月1日
 出世啦 ! 

 韋太自2006年開始在網上寫 Blog 分享食譜,2009年7月同一   時間與2間不同出版社合作,同年出左2本個人食譜。

 在過往10年都出左13本個人食譜。 踏入2019年,
 其實已經係第11年,就出第14本個人食譜。

 韋太真心多謝各位粉絲及讀者們多年來的支持,韋太的食譜 能保持一定的銷售量,出版社才會再度與韋太合作出書。
雖然,現今的資訊科技,要學乜上網大把視訊影片及食譜,
但那些影片一般為左在短時間內吸引大家,只好濃縮內容在2-3分鐘內完成,網上食譜寫出來好簡單,可惜成功率偏低。

過往韋太收到粉絲的回應話跟韋太的食譜清楚易明,成功率非常高,所以,韋太都對每一個食譜的編寫內容非常嚴謹。

2017年韋太與青馬出版社合作,出版 [簡易全雞宴] ,
2018年出版 [簡易調補家常菜] ,由於兩書的銷售理想,
2019年出版 [簡易全肉宴] ! 

今年的新書  [簡易全肉宴] 內容非常豐富,除左有日常簡易
晚餐、節日宴客菜之外,更加插了派對必備的 派對小食。
韋太更考慮平日下午或假期唔想外出,都可以做到的簡易碟頭飯麵。另外,韋太邀請到藥膳大師 : 徐欣榮 先生 [營哥] ,
為韋太新書設計4道有營的藥膳食譜。

一本集合多款不同場合的食譜,大家又點可以錯過擁有一本呢  ! 

 香港各大書店有售,請在6月8日後到各書店查詢。
























  

沒有留言:

張貼留言