2014年5月26日 星期一

Imagine - ORGANIC - [有機低脂海南雞飯 ] !

現今的香港人個個都追求健康,而且對食材的要求好高。好似食菜都選有機菜,食米又要有機,飲果汁又要有機 !!!! 點解呢 ?

好簡單,因為大家都信唔過那些加入化學劑或農藥,長期食用對身體會產生不良的反應。

所以,連最麻煩又花時間做的麵包都大把人爭住要自家製,因為大家唔想食空氣麵包及加入添加劑的麵包。

韋太好喜歡吃海南雞飯,但要令雞浸得入味,當然要用雞湯或雞粉去調味。但係明知用雞湯都係有好重的味精及添加劑,所以平日浸雞都係加入鹽去調味。

最近經PR 公司送上幾盒有機產品,韋太估唔到市面巳生產出[有機雞湯] 而且還可以選低脂或低納都可以。實在太好啦 !!!!

喜歡食譜創作的我,當然要立即編寫一份自己喜愛的食譜及與大家分享 !  

 海南雞-Web-1

 

 大家有興趣請入去以下網站查看製作方法 !

 

 

 

http://www.facebook.com/better.eating

 

 

 

 

銷售地點:

 百佳超級市場,Taste,  International、 fusion、 Great

 

大家快啲試吓,我們會定時更新更多食譜,

 

詳情請留意Facebook資料

 

http://www.facebook.com/better.eating

 

 

 

[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁

http://www.facebook.com/irenechan512

 

請大家入去按 [Like]

 

 



  

 

 

 


 

 

 

 

 

沒有留言:

張貼留言