2017年1月25日 星期三

我家私房菜 (306) : 紅燒元蹄

賀年菜色大多數會利用食材的名稱去取其意頭,如用豬手製作的菜色,就叫 [橫財就手]豬脷的菜色就 [大吉大利]
髮菜加蠔豉就 [發財好市] 等等。

今次用大隻豬手(元蹄)去做這道賀年菜,都是取其意頭 [橫財就手]

每次過年,我都喜歡買定3-4隻急凍豬手,隨時用來製作分蹄、煲湯,或作燜煮菜色。

平日都喜歡煲青紅蘿蔔湯時,加入一隻鹹豬手,豬手煲完又可以當作菜色肉類吃,肉質滑而不肥膩,湯水又不用加鹽。新年團拜,更用上3隻鹹豬手去煲湯,豬手上埋碟,不浪費食材。

今年團年或團拜菜色,可以嘗試將豬手改做另一賀年菜色 [紅燒元蹄]

大家可以到豬肉檔買元蹄時,叫肉檔代為起骨,做出來的賣相當然靚好多 !
或學韋太採用懶人板本,用急凍豬手,燜完後才起骨上碟,但要注意燜煮時間,不然,起骨時容易將豬手整爛。


  

每逢星期三韋太都會在 [經濟通] 副刊,

詳細製作過程及食譜巳登在 經濟通

[我家私房菜 ] 內,請入去 參觀。

韋太希望各位 Fans 及朋友多多支持,立即


Click入去 [經濟通] 韋太主持的專欄參觀及一齊學習啦  ! 


經濟通繁體版 --> 請按呢到


 有 Facebook的朋友,快啲入去 [經濟通]


韋太主持的專欄內,按 [Like] 支持一下啦 ! 



[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁


請大家入去按 [Like]


 

沒有留言:

張貼留言