2021年10月20日 星期三

我家私房菜 (564) : 醬爆雜菌素雞

 喜歡吃素的人越來越多,我雖然不是素食者,

但偶然都會煮些清淡菇菌類菜色來吃。

我經常都會買一些雜菌回家用作菜色配搭。


例如: 有時買一棵西芹回來,煮一餐又會

餘下一半,餘下的西芹唔夠一餐,

就可以配搭菇菌一齊煮。

今期教大家這道菜色,材料都非常簡單,

只需要配搭埋素雞,加埋浸發一些雲耳做配料,今次加入少許濃味醬料,就煮出一道十分美味的

 [醬爆雜菌素雞]啦 !


韋太主持的 [我家私房菜] 每周三會更新食譜,

每星期與大家分享煮食心得。

詳細製作過程及食譜已上載在經濟通網站,
韋太主持的專欄  [我家私房菜] 內。

請大家按以下連結查看。

查看食譜 --> 請按此



韋太希望各位 Fans 及 朋友日後繼續支持,

請即 Click入去 [經濟通] 網站按 [LIKE] 

支持 ! 




[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁



請大家入去按 [Like]




沒有留言:

張貼留言