2015年5月11日 星期一

天氣轉涼,打邊爐又點少得韋太的至愛食品 .... 淘大鮮蝦水餃、鮮蝦韮菜

自從上次淘大公司送來幾包韋太的至愛食品 [水餃],攪到韋太成日心思思想食 ...

但平日又好似無乜機會食到,因為早餐趕住返工無時間慢慢食,午餐在外出,回家又吃晚飯。只有星期五韋老爺唔返來吃飯,韋太即落 order 叫工人姐姐晚上煮麵食,當然係要煮幾包水餃做餸啦 !

淘大水餃好味在於水餃皮滑,餡料又唔重味精,咬落好多汁好爽口,我一個人隨時可以食 2包。

上次心思思想食,預先巳叫左工人姐姐第 2天的早餐早啲煮好,唔好太熱放涼一會,那我就可以連早餐都可以有機會食水餃。但係之前一晚,真係忍唔住,晚上走左去偷食,叮左一包水餃當做宵夜,食完 6小時候都未消化完早餐又食 .....

存貨差不多食晒,去開超市入貨,見到淘大水餃做特價,當然要買多幾包啦 !

原來淘大水餃都有好多不同的口味,今期出左新口味,買左幾包用鮮海蝦做餡的 [西洋菜鮮蝦水餃] 及 [韮菜鮮蝦水餃]

平日韋太打邊爐都只係喜歡食水餃,其他的花巧食物都好少食,因為韋家三個少爺好麻煩,買海鮮給他們食又問點解買蝦 ? 買蟹 ? 整醉雞又話唔 LIKE,兩位大少爺最愛吃肥牛肉及新鮮牛肉,其他的都係食少少。

所以,我地 (韋家) 打邊爐都好簡單,但係又要買新鮮豬肚及粉腸入去打邊爐,老爺及大少最 LIKE,好彩唔使我去洗豬肚.....

早餐火腿通粉大家就食得多 .... 試下整 [水餃通粉],包你話好食 !

你叫我早、午、晚 3餐食水餃都得架,星期日早餐食一包,下午茶一包,晚上打邊爐又一包。(而家宵夜唔一定食甜品,我巳改左食叮叮水餃,好方便)

大家趁而家超市有特價及天氣轉涼,快啲買定幾包,隨時食或打邊爐都 [非常好] 架 !

 

 多謝各位 Fans 支持 ! 

[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁

http://www.facebook.com/irenechan512

請大家入去按 [Like]


 

 

 

沒有留言:

張貼留言