2015年5月31日 星期日

2010 年 - 韋大少學煮餸 - (7) - 2 餸1 湯

這兩天的天氣真係熱死人.... 行出街一陣熱到流晒汗,所以,最好都係留在家中看下書。

近日韋太放工後回到家乜都唔想整 .. 只係想休息一下,再諗下做乜好 ?

不如就走入廚房煮下餸,再練習一下廚藝先啦 ..

韋太煮餸雖然唔叻,但係都會懂得一些基本功夫,都可以教到大少的。

今餐本來係想整冬茸牛肉羹,材料整好晒想煲的時候才發覺工人巳煲落湯 ?

所以,急忙致電給她問清楚 ... 原來係星期六的晚餐湯水,點知韋老爺要開夜班,我地無煮飯買左麥記包包食,工人姐姐諗住留返星期一先飲 ? 我話最討厭隔夜飯餸的。

不過,煲湯佢放入去真空煲內煲及返滾過,最後當然今晚飲左先啦 ...

而我個冬茸牛肉羹就留返佢明天煲啦 !

是日晚餐 :

花旗參圓肉瘦肉湯

鹵水拚盆

蜜豆菜花炒肥牛

 

 

 韋太少今次都係學撕蜜豆啲筋及如何去切開椰菜花。

 鹵水拚盆佢就無乜野做過,因為工人姐姐昨天巳將豬大腸用高速煲煲淋左,雞翼都出左水,個鹵水汁都係自家製作的,大少都只係將材料放入去,教佢浸幾耐就算。

原本今晚係三餸,工人無買到椰菜 ? 買錯左椰菜花 ?

所以,韋太就叫大少兩樣菜炒埋一齊,麻煩在先炒淋啲椰菜花才加入蜜豆去炒。

下一次又整乜好呢 ? 等我慢慢諗下先 !

沒有留言:

張貼留言