2015年5月31日 星期日

2010 年 -韋大少學煮餸 - (3) - 父親節 - 3 餸1 湯

今天係父親節,一早同大少講好左叫佢煮餐飯給韋老爺當係父親節的一種表示。

他非常之同意,因為佢可以慳番一份父親節禮物唔使去諗 ...

今天都係預備一些簡單快捷的餸菜,唔使炸的韋太又可以洗少啲。

今次主要教授炆冬菇及炆餸的技巧。炒蛋切蝦及醃蝦都講埋點去做 。

西芹如何去筋及做法及切雞柳的技巧。

可能大少都未能掌握到切雞柳大小件的分別,所以當餸煮好及食飯時,我會問佢覺得呢個賣相及食下去係咪太細粒唔係好好呢... 這樣,佢下次就會容易留心上次煮出來的效果點架啦 !

 

 

 

 

 

 

 韋太食後評語 :

 冬菇好淋身及排骨入晒味,原本打算開大火去收汁,但係由於韋太食飯喜愛撈汁,所以最後都無收少d汁,看下去水汪汪,但係最後食到一滴汁都無。

西芹加得太多水去煮,老火左有少少黃,雞柳今次大少醃時落輕手左,所以味道淡左啲。還有,西芹佢求其去切,有啲切到一粒粒,賣相唔好看呀 !

蝦仁炒蛋都算ok,不過下次要將蝦痴埋上蛋就最好。

菜湯方便快捷,不用多教。

* 下次又要諗下教乜好先 ! *

沒有留言:

張貼留言