2015年5月28日 星期四

印尼雞卷 (附食譜及Video)

我工人有時整埋d印尼食品我一向都好少食, 見上一次佢整呢個雞卷, 而佢又話我細仔好鐘意食, 我試左少少, 都ok啦, 見有網友話好好食, 不如自己就學下點整啦 !
今次變左我工人係導師, 我係學生, 連我個細仔一早都幫手去包, 但佢就一路包, 一路偷食放入口... 包完d雞光都重要去蒸...因為工人話包完蕉葉唔去蒸就無蕉葉味唔香架啦 !
我都有份包... 左2條啦 , 因為今早我要做酥皮豬肉卷, 佢唔等埋我就開工啦 ..............

 




印尼雞卷

材料:
白糯米  1斤
雞扖  1塊 (約150g)
椰漿  200g   (留起3湯匙加入雞絲內)

印尼調味料 (LEMPER – an Indonesian instant spices)  1包
蕉葉   2-3塊   [回家自行裁12-14片 (約size-7”x6”)]



做法 :
1.糯米預先用水洗淨後浸4-5小時, 瀝乾水份備用..
2.將糯米放在白布上或有孔蒸籠上, 隔水大火蒸約15分鐘.
3.蕉葉預先用水沖洗, 抹乾表面水份及裁剪至合適大小的尺寸.
4.雞扖去皮, 先用水烚至半熟, 然後取出放涼一會拆絲.
5.椰漿放入鍋內煲至滾起後加入少許鹽熄火備用
6.燒熱鍋下油少許, 將雞絲放入慢火炒一會後, 將印尼調味料及3湯匙椰漿加入, 炒至略為乾身便可以盛起備用.
7.將糯米飯取出, 將餘下的椰漿加入拌勻, 然後再放回入蒸鍋內繼續蒸多10-15分鐘.
8.將2片巳裁好的蕉葉, 中間重叠約1/3位置, 將適量的糯米放上, 然後再放上雞絲,面再蓋上糯米, 慢慢將蕉葉卷起, 兩邊再用木棍將飯壓實, 收口用牙籤固定位置,  再放回入蒸鍋再蒸約15分鐘, 放涼可以切件享用.



注 :
1. 椰漿加入少許鹽, 可以提升椰漿的香味.
2. 最後將雞卷蒸多一次的程序是想將蕉葉的香味浸入雞卷內.
3. 如果d葉夠大塊, 可以用一塊去包而無需要用2張重叠去包.



   炒雞絲圖片

包雞卷圖片, 以下係用兩塊葉, 如果d葉係靚及大塊, 做一塊都可以 !

買回來的蕉葉, 有我張檯一樣闊的, 約2尺 !

 如何配搭蕉葉, 方便包時快手d, 如大塊的可以用一塊, 細塊的可以用兩塊叠在一起 !



 為左方便大家了解處理蕉葉, 韋太巳將工人處理時的片段拍了下來, 暫時看住先,因為正式明天會再實習時才去拍下包的過程給大家看 !
大家留心聽下我工人講乜啦 !
唔使驚, 佢係講中文的 !




 真係唔好意思, 原本打算今天再重拍底包雞卷的技巧給大家看, 點知工人巳為我都識得包,佢一早就包好左, 我起身時見到都巳 xyz 佢, 最後, 我為有拆左巳包"實"左的雞卷去再拍一次給你們看, 希望你們明白包的過程啦 !
* 話你知, 最重要係捲實d才容易做最後捲實的動作架 ! *

小心好容易整爛d蕉葉呀  !

沒有留言:

張貼留言