2015年5月28日 星期四

2012 年 - Miele ”puresteam.Steaming with Love” Valentine’s Day Gathering

新年過後,除左返工頭 2-3天仍然好忙之外,放工時間都唔想加班,因為日忙夜忙,唔忙仲唔雞咁腳九秒九走人咩 !
新年前接到 P.R. 公司來電及電郵,話邀請韋太出席 2月2日晚由  [Miele 公司邀請各位 Bloggers 出席聚會] ,是次聚會當然係要介紹這間品牌公司的高級產品啦 !
但當晚各出席的 Bloggers 都好開心,因為大會邀請左一位 特別嘉賓 :
Ricky Cheung
張錦祥先生-知名資深廚師及飲食節目主持人)

與大家一同分享廚藝心得!

韋太鍾情於廚具,所以對於當晚呢位主角 Miele puresteam 獨立式蒸爐非常之喜愛。
它無論外形及操作都非常之簡單,除此之外,用呢個蒸爐去做蒸煮餸菜,當然可以保留到食物的鮮味、維他命及營養價值。
而是 Miele 蒸爐獨特的蒸煮專利,全球唯一100% 真正的蒸氣烹調。只需將食物放在蒸盤上,讓透過蒸盤底部小孔均勻散佈的高溫蒸氣直接烹煮。蒸爐內部更設多層蒸盤層架及特殊換氣設計,即使蒸煮不同食材,味道也不會混雜,讓多道美味料理可同時輕鬆完成。
方便之選:
由 40°C 至100°C準確溫度調節功能,帶出食
真味內置計時器預設烹調時間,而且會自動關機 內部多層蒸盤層架及特殊換氣設計,就算蒸不同食材,味道也不會混和一起。
韋太認為這個蒸爐還可以將佢變成為一個多
途的發酵箱。 但這個都係韋太的初步構思,因為我都無機在手,點試呢 ? 廚房巳沒有多餘空間存放這新玩具,點好呢 ?
而當晚的晚餐都非常之豐富及花心思去設計。
因為單憑看邀請咭及 Menu,還有送給每位 Bloggers 的紀念禮品,都花了好多心思,值得贊賞。
大家要比個 [Like]佢。
唔介紹太多,因為 Miele  Private Lounge 入面還有好多尊貴的產品,如紅酒櫃,洗衣機,焗爐,雪櫃及咖啡機等等。以韋太有限的文筆攪唔掂,不如大家睇相片啦 !   
   
 
 

 

 

   送給 Bloggers 的朱古力金黃包裝,非常之靚及名貴 !
 韋太再此多謝 PR 公司的 Kenny 及 Miele 公司各同事的熱情招待我們 !
預祝大家 
 

沒有留言:

張貼留言