2015年5月25日 星期一

糯米釀雞翼


好多朋友都喜愛吃糯米釀雞翼,但又唔知點樣將雞翼起骨 ?

而且一般外出吃的雞翼都係要用好多油炸才令到雞翼外皮香脆可口。

大家知道這道小食太麻煩,又點會自己去做呢 ?


韋太喜歡將麻煩的步驟盡量去改為自家製作,

所以,今次教大家製作的糯米釀雞翼係用焗的方法去處理,

效果當然不會令大家失望啦 !



材料 :
雞全翼  6    白糯米   150     蝦米 1湯匙 (浸軟刴粒備用)     
蜜糖或蜜芽糖   適量


雞翼起骨過程 :

雞翼醃料 :
生抽  2湯匙          老抽 1/4 茶匙     乾蔥頭 2 (刴幼)    
幼鹽   少許                  生粉  1 茶匙       雞粉 1/2 茶匙    
紹興酒  1 茶匙     砂糖  1/2 茶匙









:
1.  先將雞全翼的雞搥切去,再將雞翼起骨,將調味料加入醃約 30分鐘。
2.   糯米用清水浸4-5小時,瀝乾水份,加入少許幼鹽拌勻,放在巳墊白布的蒸籠上,再晒上蝦米碎,糯米加入3湯匙熱水,隔水蒸約20-25分鐘。(期間再分2次,每次加入3湯匙熱水。)
3.  將糯米飯釀入雞翼內,然後用牙簽將口封好。
4.   焗盤包上錫紙包及掃油,將雞翼放在焗盤上,用180度焗約 20分鐘,將雞翼取出,然後掃上蜜糖或蜜芽糖,再將雞翼放回入焗爐再焗5分鐘至上色即成。



沒有留言:

張貼留言