2015年5月31日 星期日

2010 年 - 韋大少學煮餸 - (9) - 3 餸1 湯

今天要比平日(星期日)早少少要起床,因為有朋友中午要到我家學整餅。

所以,九點幾要起床準備材料及另外要準備埋韋老爺及大少、二少明天的早餐。

由於今日工人放假,所以韋太教完餅後都好忙要清理現場及又要準備晚餐。

 

不過,韋太一早巳安排左一些簡單菜色。昨天巳叫工人姐姐準備好材料及醃好啲肉。

今早還幫韋太煲埋湯先出街,所以,今餐韋大少都係刨左幾個薯仔,炆左煲薯仔排骨及煮左碟菜,個肉餅蒸蛋係韋太拂好蛋及預先蒸好左肉餅,放入去蒸時再講回給他知點做的。因為上次佢巳學過蒸蛋。

今餐又可以加料,因為個湯係豬肚排骨咸菜胡椒湯。

平時煲湯唔會食渣的。但豬肚係例外。洗豬肚係要多功夫,所以,工人姐姐昨天巳洗好,下次大把機會叫佢教大少洗,放暑假,日日都在家。

今晚菜色有:

蒜子上湯金銀蛋莧菜 (工人唔記得買鹹蛋,所以無落)

豬肉餅蒸水蛋 (第一次蒸水蛋加肉餅,但係之前韋太用左個微波爐的蒸焗功能,蒸完成碟都係油 ??),最後改回用明火去蒸水蛋,但係肉餅早巳叮乾,太難食,掉左肉餅)

薯仔炆排骨 - 好夠味及淋,韋太又撈汁食左成碗飯,又肥左幾磅 !)

豬肚蘸少少鼓油巳好好味。

 

 

 

沒有留言:

張貼留言