2015年5月12日 星期二

自製春卷皮

記得上次有網友問我點樣自製春卷皮, 但由於香港買乜都有, 所以韋太都唔打算自己整.
早幾天去圖書館借書, 見到有食譜就趁放假去研究一下, 當然,第一次整出來的效果並不理想, 但韋太相信你們一定會整得好過我... 因為我會將製作過程的心得講給大家知道的.
做皮的心得: 落粉漿時一定要快手及薄, 否則變左煎 pan cake, 在街製的因為有一個平鐵板所以容易控制 !
圖中我的示範雖然唔靚仔 (因為做左幾塊後才去拿相機影), 但我都係想給你地知唔好落粉漿好似我那張相的錯誤做法 ...
(旁邊那些薄樣就似那種)



 

自製春卷皮


材料:
麵粉  60g   //    鹽  1/5 茶匙
雞蛋  1 隻
清水  175 g

做法 :
1.將麵粉預先過篩後, 將鹽加入備用.
2.雞蛋打勻, 備用.
3.將清水分多次加入麵粉內拌勻至沒有粉粒後, 將雞蛋漿加入拌勻即成麵糊.
4.燒熱易潔鑊, 下1湯匙油, 然後用廚紙抹走表面油份, 下適量麵糊入鑊內, 薄薄倒滿即可, 用中火煎至邊有氣泡,翻轉另一面, 煎成春卷皮.

沒有留言:

張貼留言