2018年11月11日 星期日

韋太手搓麵包課程 - 新手都可以做到鬆軟麵包 ! (唔信可以入去睇片)


韋太教授手搓麵包超過8年,由2010年開始教授至今。

課程全部著重手搓+理論+家庭式發酵方法+
全港韋太首創 [蒸籠發酵方法] 去教授。

務求學員在一堂(3小時)的課程內,學到理論與實習的手搓麵包。無需購買昂貴的麵包機或廚師機,都可以隨時做到鬆軟的麵包。

課堂會採用不同型式的家用焗爐及蒸籠去發酵,非一般市面教室課程能夠一堂學到。

韋太基本麵包課程,一堂最少學6-8款造型 (視乎課程編號),一般學員學一堂已足夠。學完回家實習有問題,又可以用 Whatsapp 查詢,真係非一般的服務。


今堂順道拍片讓大家看看 [新手入門]的同學,只搓6-8分鐘,都能做出鬆軟的麵包,測試前係 一 Take 過,
唔知同學的麵包彈唔彈架 !

麵包出爐又會切開麵包試食及讓同學知道麵包要焗到點樣才叫焗得熟,內部組織架構又點叫好,真係一堂講足3個幾鐘
麵無得停。


















 基本麵包課程 : 麵包保存期長達一星期 //
 超軟湯種麵包課程 : 麵包保存期長達 7-20 
 有興趣報讀的同學,請用電郵查詢及報名。

     上課地區 : 元朗區 (近千色匯) 

 報名電郵: Email: irenechan512@yahoo.com   
 


多謝各位 Fans 支持 !  

 



[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁


請大家入去按 [Like]




 



沒有留言:

張貼留言