2020年4月22日 星期三

我家私房菜 (485): 鳳梨卷


好多人包括我都喜歡吃鳳梨酥,因為吃入口嘴嚼時煙煙韌韌,好好味。
以往我都有做鳳梨酥,不過就嫌製作餡料麻煩,一般都係到烘焙店買現成餡料。在網上好多朋友自己做鳳梨餡,有些食譜加入糖冬瓜或冬瓜去煮,有些教用罐頭菠蘿,其實好多種做法都可以,只是單是餡料製作時間一般要花上1小時以上,有點惱人。今次就教大家用簡單方法做鳳梨餡,如果朋友喜歡用果醬搽麵包,都可以用這方法稍作改良,做成鳳梨果醬。

  除了餡料,鳳梨酥的外表也是美味關鍵。原來做鳳梨酥是需要買鳳梨酥模,做出來才美觀。想大量焗製,又唔想買太多模具或花太多時間製作,可以改做鳳梨卷。有些烘焙店有出售專門製作鳳梨卷的用具,例如針筒形設計的唧筒,出口處是特製花紋,可做出條紋效果。其實,無喞筒都可以用幾枝竹籤或用鋼叉代替,一樣可以做出相同效果。


  學識做鳳梨卷,可以將它包得靚靚,用來送禮都大方得體。加上連餡料都是自家製作,無防腐劑,大家安心食用。




韋太主持的 [我家私房菜] 每周三會更新食譜,
每星期與大家分享煮食心得。

詳細製作過程及食譜已上載在經濟通網站,
韋太主持的專欄  [我家私房菜] 內。

請大家按以下連結查看。

查看食譜 --> 請按此


韋太希望各位 Fans 及 朋友日後繼續支持,

請即 Click入去 [經濟通] 網站按 [LIKE] 支持 ! 





[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁


請大家入去按 [Like]






沒有留言:

張貼留言