2021年9月22日 星期三

我家私房菜 (560) : 韭黃銀芽炒叉燒

 

唔知大家平日有無在家自己焗叉燒呢? 我每個月都有有1-2次自己在家焗叉燒做晚餐,因為自己製作,乾脆衛生。每次焗叉燒都會焗多些,留起一些另一天改作叉燒炒蛋,又多一道菜色,真方便。

如果唔想每次都煮叉燒炒蛋,今期教大家嘗試改變菜色啦 !

今期教大家煮 [韭黃銀芽炒叉燒],其實靈感來自星州炒米。

因為星州炒米材料一般都有叉燒、韭黃及芽菜。

其實平時假期我都喜歡炒麵吃,一般都會買韭菜、芽菜去炒麵。如果有叉燒,就會改買韭黃去炒。不論韭菜或韭黃,只要大家喜歡吃,任何配搭都可以。



韋太主持的 [我家私房菜] 每周三會更新食譜,

每星期與大家分享煮食心得。

詳細製作過程及食譜已上載在經濟通網站,
韋太主持的專欄  [我家私房菜] 內。

請大家按以下連結查看。

查看食譜 --> 請按此



韋太希望各位 Fans 及 朋友日後繼續支持,

請即 Click入去 [經濟通] 網站按 [LIKE] 

支持 ! 




[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁



請大家入去按 [Like]




沒有留言:

張貼留言