2015年5月11日 星期一

賀年應節食品 - 五香芋頭糕 (韋太影片教學)

還有三個星期就係農曆新年啦 .... 韋太又要在百忙之中又玩 "自拍 " 去製作賀年應節食品給各位新手 ! 
大家唔好介意影片今次拍得很差呀.. 因為只得韋太一人控制相機之餘,又要落手去煮,又要講解,又唔可以 NG ...  有時講錯野都唔好 "笑 " 呀 !  
(下次都唔拍太多,因為每段影片要 up-load 成個鐘 ?? 5-6段影片 up-load 韋太要坐在電腦前面等後 youtube 上載 實在太耐啦 ! 攪左我成 6個鐘呀 !)
原本最後 Part-5製作係有 TAKE 2 的, 但唔知點解影片聲音收錄出現問題,所以, Part -5 講解芋頭糕煮至 "杰身"的影片其實係要再煮多一會再杰身及收多少少水架 ....
因為韋太趕住收工就話 ok...  hee ..hee.
製作過程都講得好清楚,希望新手門無問題啦 !
(最後製成品約有 5個 1磅裝牛油蛋糕模的芋頭糕,
約有 5斤)


此食譜巳收錄在新書內,新書將會在 715日推出,請密切留意 
新書內容更加豐富,包括賀年應節食品。請到各大書店參看及選購。

沒有留言:

張貼留言