2015年2月7日 星期六

象象燜燒杯 - 開杯做法


網上流行用燜燒杯巳有一段時間,但基於我家巳有高速煲,

燜燒鍋,所以燜熱杯對我來講好似無乜用途。因為我又唔使

返工,家中又有工人姐姐為我煮早餐及煮飯,要煮乜或煲乜

叫她去做便可以。


但試從另一角度去諗,平日我都好少煲女士補身湯水或女士

養生茶,原因係家中三位都係男士們,煲補品大家都 Say No

 話唔飲,攪到我買到啲藥材放晒入雪櫃真係打入冷宮,

放到過期我都無看佢一眼,真係浪費。所以,決定買一個燜

燒杯來方便自己得閒煲些補品,焗下紅棗當歸茶或間中自己

晚上煲碗粥,早上有得食,唔使叫工人煲一大煲,又食唔

晒。


上星期千色店大減價,一向喜歡趁百貨公司大減價去掃平

貨,今次一於去象象 Counter 看看有咩特別,點知望了一眼

都好似無乜貨,問店員她就話賣淨兩個,唔買就無,於是立

即買下來,回家便日夜不停的去試。


之前見網上群組話開杯好重要,要測試個杯夠唔夠煲溫,

要用白米去試煲粥,我先將燜燒杯沖洗乾淨,就立即用以下

的方法去試,試完無做 」,加些巳炒好的菜甫食

埋佢。


每次試食譜,開杯第一時間測下水溫,看看煲溫功能,

習慣了這動作只是想知道不同食材加入的煲溫功能有無受影

響,才容知道水溫暖杯的重要性。(因為有時我用熱水壺85

度水去做)







其實2湯匙米都有一大碗稀白粥 (潮州粥)






開杯 - 白粥

功效: 白粥有調理腸胃的功效

燜燒時間:  3-4小時 
份量 :  1碗份量

750  毫升  燜燒杯

材料:  
白米    2湯匙 
滾水    400 毫升


做法:
1.  新杯用清水沖洗乾淨,然後再用熱水再沖洗。
2.  白米沖洗乾淨,瀝乾。
3.  將白米及100度滾水注入燜燒杯內,上好杯蓋焗10分鐘。
4.  10分鐘後將水倒出,再重新注入滾水,上好杯蓋燜煮 3-4      小時。
5.  打開杯蓋,若白米巳焗至開花成白粥,即代表開杯成功。



小貼士:
若果開杯不成功或沒有變化,可能係方法有問題,請再試多一次才決定杯的保溫是否有問題,才作出更換與否。



[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁


請大家入去按 [Like]




沒有留言:

張貼留言