2015年5月15日 星期五

吃市面上麵包,會危害健康 ?

 麵包向來都被視為健康食品之一,事實上市面部份麵包暗藏多種化學物料,甚至對健康有害。為了令麵包賣相討好,市面上製作麵包期間往往會加入膨鬆劑、色素等添加劑,專家即場­示範各種添加劑的效用。

過量進食這些添加劑對身體有何影響?

韋太相信唔使我講,大家都睇到。

但係麵包係日常生活不可缺少的食物,唔買街外的麵包,唔通真係要自己搓 ?

睇片請入去看看 !

韋太自去年開辨私人教授課程。大部份課程都係主要教授 [麵包基礎課程]。

來參加的學員至今超過數百人,而百份之99%的學員都係麵包初學者。

韋太都能夠在短短的三小時基本理論與實習的課程時段內,詳細教授學員如何去製作出自家製美味又無添加劑 的手造麵包。

韋太還慶幸經常得到海外朋友的支持,來港渡假都不忘抽空及提前一個月報名參加韋太的麵包課程。真係令到韋太感到榮幸 !

有意報讀韋太的麵包課程,請在網站內查看每月課程內容或來電郵查詢。

Email : irenechan512@yahoo.com

11月份課程時間表   --> 請按此

多謝各位支持 !

沒有留言:

張貼留言