2015年5月11日 星期一

鳳梨酥 - 08 (附食譜)

好似都有成年多無整過鳳梨酥啦... 因為自己整餡又麻煩...

上星期六去左二記買野就順便買定一包餡回來, 有時間就整啦 , 因為我仔仔及自己都好喜歡食鳳梨酥的.... 每次我同事去台灣旅行, 我都叫她買回來做手信架...上次弟弟在台灣回來, 我叫他買鳳梨酥, 點知他買左一盒"水果酥", 佢話那間店水果酥好出名,但入面只係得兩粒鳳梨酥我地覺得好食過那些...草莓、藍莓... 水果酥 !

我同事請我食的鳳梨酥都係好出名的店鋪買的, 我見個包裝盒好靚, 所以留起佢用來影相做導具都好呀 !

*我老公話我影到好似自己買一盒鳳梨酥回來, 折左人地個餅出來話自已做 wor,我話我焗d餅當然無人地那些靚啦 ! *

 

 

 

 真係自已焗架... 有圖為證 !

 

食譜

沒有留言:

張貼留言