2015年5月11日 星期一

Fissler 2012- 每週食譜介紹 (14) - 藥膳雞腳 (附食譜)

每次去酒樓飲茶,見到點心紙上有一味叫 [藥膳雞腳],我都會點,雖然只得兩三啖藥材味的湯連雞腳,但係我就鍾意。

呢味藥膳雞腳,其實要煲都好容易,因為這些材料一般家庭都會有,尤其係婦女,每月都會煲當歸紅棗茶來飲,雪櫃總會有這些材料的。

唔好意為要煲好耐先出味,若家中有高速煲就更加快。

 

 

 藥膳雞腳

材料:

雞腳      1 磅
當歸      20克
北芪      3-4片
圓肉      20粒
杞子      10克
薑片      3片

清水      2000 毫升

做法 :

1.燒熱一鍋熱水,將巳清洗的雞腳加入煮5分鐘去除表面污穢,然後過冷河及瀝乾水份,去掉雞腳趾甲,備用。
2.將清水煲滾,將雞腳及餘下材料放入高速煲內,蓋上鍋蓋及將來高速鍋閥門調較為3度,  待綠色氣閥升起後,改用慢火繼續煲20分鐘即成。

韋太小貼士:
用高速鍋去煲湯水,一般會預早煲好,待準備開飯前1小時會再將湯加熱,這樣湯水味道更加濃,又可以將湯水翻滾起,連燃料費都慳唔少。
此湯有補氣血,滋潤明目,女仕們可以多飲。

 

多謝各位 Fans 支持 !

[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁

http://www.facebook.com/irenechan512

請大家入去按 [Like]


 

沒有留言:

張貼留言